Pozycjonowanie poprzez outsourcing

Dotarcie z ofertą produktową do wybranej grupy odbiorców to pierwszy cel jaki stawia sobie każda firma. Bez klientów nie ma sprzedaży a więc nie ma także i zysków. Dlatego tak istotnym czynnikiem jest promocja. I to promocja szeroko zakrojona.

Niewielka firma nie ma jednak milionowego budżetu który mogłaby przeznaczyć na działania marketingowe na dużą skalę. Może jednak zacząć od czegoś innego mianowicie od pozycjonowania strony firmowej. Jej pracownicy mając doświadczenie  w reklamie w internecie (i oczywiście czas na działania promocyjne) sami mogą wynieść witrynę na topowe pozycje w Google.

Co jednak zrobić kiedy ani właściciel ani pracownicy nie mają ani czasu ani umiejętności SEO? Firma może zdecydować się na outsourcing tego typu usług. Dlaczego warto zlecić pozycjonowanie stron internetowych Poznań firmie zewnętrznej?

Czym tak naprawdę jest outsourcing?

Pojęcie outsourcingu towarzyszy nam od kilkudziesięciu lat. Obecnie obejmuje on już nie tylko usługi związane z prowadzeniem firmowej księgowości. Coraz więcej przedsiębiorców zleca część swoich zadań podmiotom zewnętrznym. Czyni to z jednego prostego powodu – nie dysponuje wiedzą ani też doświadczeniem w danej dziedzinie.

Outsourcing to więc nic innego jak właśnie przekazanie niektórych firmowych czynności firmie z zewnątrz która się w danej dziedzinie specjalizuje.

Outsourcing pozycjonowania

Jednym z idealnych wręcz przykładów takiego działania są kampanie reklamowe takie jak pozycjonowanie mające na celu zdobycie nowych klientów poprzez zwiększenie widoczności witryny w internecie. Zlecając taką usługę wyspecjalizowanemu podmiotowi zyskują obydwie firmy.

Zlecający zyskuje czas na zajęcie się biznesem w stricte tego słowa znaczeniu oraz oszczędza na kosztach zatrudnienia pracowników i szkoleniach z pozycjonowania (nie musi ich przeprowadzać). Nie ponosi także kosztów związanych z pozyskiwaniem linków.

Agencja reklamowa która przeprowadza pozycjonowanie stron WWW Poznań otrzymuje zaś zlecenie na co najmniej kilkanaście miesięcy. Z reguły opiewa ono na całokształt działań począwszy od przeprowadzenia wnikliwego audytu witryny po sprawdzenie konkurencyjności zapytań danego wyrażenia w wyszukiwarce.

I co najważniejsze – zespół tworzą specjaliści z dziedziny reklamy w wyszukiwarkach mających na swoim koncie wiele udanych projektów co sprawia, że są w stanie podjąć się każdego, nawet najtrudniejszego zadania. – www.activate.pl